keskiviikko 7. huhtikuuta 2010

Viimeinen rypistys kohti valmistumista

Moikka kaikille!

Uskomatonta kuinka nopeasti neljä vuotta AMK:ssa on mennyt, vastahan mä alan ymmärtämään asioita. Opinnäytetyöni on muutamaa muutosta, kuvaa ja lopullista hienosäätöä vaille valmis. USKOMATONTA... ensi torstaina työ menee äidinkielentarkitukseen, ja sen jälkeen se on siinä. Enää ei saa tehdä kuin äidinkielen maikan merkitsemien virheiden korjaukset.

Sen jälkeen kaksi kurssia ja molemmista kokeet... Ja viimeisenä opinnäytetyön esittely...

Tätä on niin vaikea uskoa... voi olla, että soitan jollekin torstaina, jolloin itken ja nauran väsymyksestä...

Mutta en mä olisi tässä ilman rakkaita vanhempiani ja ilman teitä, RAKKAAT YSTÄVÄT... olette mulle niin tärkeitä, etten osaa koskaan sanoa sitä... te annatte voimaa ja jaksatte kuunnella mun höpinöitä ;)

Kirjoittelen viimeistään ensi viikon torstaina...
rakkaudella Phantom

3 kommenttia:

  1. Tsemppiä viimeiseen rutistukseen muru! U can do it!

    VastaaPoista
  2. Oon niin ylpeä susta. :)

    VastaaPoista
  3. Voi ei, mä oon ihan myöhässä! Mut sä ansaitset kyllä kaikki mahdolliset onnittelut. Kelpaisko kakku? :P

    VastaaPoista