torstai 3. kesäkuuta 2010

Insinööri jatkaa elokuvien parissa


Nyt se on virallista: MINÄ OLEN INSINÖÖRI!

Ja kaikki minulle tärkeät ihmiset on kutsuttu paikalle. Niinan ja Maijan estyminen harmittaa jonkin verran, mutta me juhlitaan sitten kun nähdään. ;)

Nyt pääsen keskittymään elokuviin, joita on avaamattomana hyllyssäni jo nolostuttavan paljon. Täytyy kuitenkin ensin kertoa mielipiteeni uusimmasta Sinkkuelämä 2:sta, jota pääsin katsomaan ihanien Maijan, Jennan ja Milan kanssa.


Olin hieman pettynyt leffaan, sillä olin katsonut edellisen elokuvan vähän aika sitten ja pidin siitä enemmän kuin muistin. Selkeä juoni jne. Toisin kuin 2. elokuvassa. Juonta ei voi kehua eikä trailerin antamaa odotusta palkittu. Täytyy kuitenkin todeta, että tämä elokuva oli edellistä hauskempi ja sehän on aina plussaa! :) ... ja sen tuotesijoittelun määrää, voi jösses...

Erityisesti silmiini osui (huomaa, että on tietotekniikkasta kiinnostunut) HP- miniläppäri, joka on saanut jo toisena vuonna Vivien Tam kustomoidun kannen. Tällä kertaa kantta koristelevat Milankin rakastamat perhoset. Edellisellä kerralla oli kauniit kukat. Ja kuka ei voisi rakastaa Applen iPhonea :)


Juonta en lähde kertoilemaan, sillä näyttelijöitä uhkasi noin 2,5 miljoonan dollarin sakko, jos juonesta paljastettiin yhtäkin asiaa, joten minäkin vaikenen. Tosin sakko oli todennäköisesti voimassa ennen kuin suuri ensi- ilta koittin. :)

Ehdotan, että lähdette tyttöporukalla katsomaan leffaa niin pääsette tunnelmaan ja höpisemään kaikki asiat halki. Aivan kuten Carrie, Miranda, Charlotte ja Samanthakin tekisivät.


HUOM! Muistakaa, että jos IKINÄ menette leffaan poikaystävän/ sulhasen/ aviomiehen kanssa, niin ÄLKÄÄ IMUTELKO ÄÄNITEHOSTEIDEN KANSSA. Istuin Sinkkuelämä 2:n ensi- illassa nuoren pariskunnan vieressä, ja välillä meinasin sanoa: HANKKIKAA HUONE. 

Suukoissa ei ole mitään pahaa, mutta tehkää se äänettömästi. Huvittavinta tapahtumassa oli se, että kun tyttö antoi kielarin niin poika katsoi leffaa... hihihih.. Sen jälkeen suutelu loppui, kun tytön ja minun katseet kohtasivat ja katsoin sitä DO YOU MIND- katseella.

Tästä lähtien olen siis Phantom, lisänimellä romantiikan nirhaaja... :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti